Με αφορμή την προβολή της ταινίας 'Ο θεός έπλασε τη γυναίκα' σχολιάστηκε ο ρόλος του άντρα συγκεκριμένα σε κοίνη την εποχή..
Αναλυτικότερα..
--> Η θέση του άντρα
Ο άντρας, έτσι όπως παρουσιάζεται μέσα από την ταινία «και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα», αλλά και γενικότερα, εμφανίζεται με δύο πρόσωπα. Είναι απ τη μια το αρσενικό που μεταχειρίζεται τη γυναίκα ως αντικείμενο του πόθου. Δεν της αναγνωρίζει καμιά αξία, δε νιώθει γι αυτήν εκτίμηση και σεβασμο, καθώς την εκμεταλλεύεται και τη χρησιμοποιεί για τις ορέξεις του. Η ελευθερία των ηθών που χαρακτήριζε την μεταπολεμική εποχή αποτυπώνεται στην ευκολία με την οποία ο άνδρας της εποχής άλλαζε ερωτικές συντρόφους. Παρ’όλα αυτά, πρέπει να σημειωθεί πως δεν είναι εντελώς κυνικός αλλά νοιώθει και αισθάνεται παρ’όλη την συμπεριφορά του (στην ταινία φαίνεται όταν σώζει την πρωταγωνίστρια από πνιγμό).
Απ’την άλλη, υπάρχει και ο τύπος του άνδρα που έχει συναισθήματα, που νοιάζεται για την γυναίκα, την υπολογίζει, φτάνει στο σημείο να δικαιολογεί ακόμη και τις πιο ακραίες πράξεις της και να τη συγχωρεί για όσα κάνει. Βέβαια, όταν θίγεται ο ανδρικός εγωισμός του, δε διστάζει να χειροδικήσει εις βάρος της, αλλά η αγάπη του γι’αυτήν είναι τόση ώστε να παρακάμψει ακόμη και τις αντιρρήσεις της μητέρας του γι’αυτή τη γυναίκα
Επιμέλεια : Τα ταπεινά χαμομηλάκια - Τσιακίρης Ν. Α4 - Λιόλιος Γ. και Λιόλιος Α. Α2
Αναλυτικότερα..
--> Η θέση του άντρα
Ο άντρας, έτσι όπως παρουσιάζεται μέσα από την ταινία «και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα», αλλά και γενικότερα, εμφανίζεται με δύο πρόσωπα. Είναι απ τη μια το αρσενικό που μεταχειρίζεται τη γυναίκα ως αντικείμενο του πόθου. Δεν της αναγνωρίζει καμιά αξία, δε νιώθει γι αυτήν εκτίμηση και σεβασμο, καθώς την εκμεταλλεύεται και τη χρησιμοποιεί για τις ορέξεις του. Η ελευθερία των ηθών που χαρακτήριζε την μεταπολεμική εποχή αποτυπώνεται στην ευκολία με την οποία ο άνδρας της εποχής άλλαζε ερωτικές συντρόφους. Παρ’όλα αυτά, πρέπει να σημειωθεί πως δεν είναι εντελώς κυνικός αλλά νοιώθει και αισθάνεται παρ’όλη την συμπεριφορά του (στην ταινία φαίνεται όταν σώζει την πρωταγωνίστρια από πνιγμό).
Απ’την άλλη, υπάρχει και ο τύπος του άνδρα που έχει συναισθήματα, που νοιάζεται για την γυναίκα, την υπολογίζει, φτάνει στο σημείο να δικαιολογεί ακόμη και τις πιο ακραίες πράξεις της και να τη συγχωρεί για όσα κάνει. Βέβαια, όταν θίγεται ο ανδρικός εγωισμός του, δε διστάζει να χειροδικήσει εις βάρος της, αλλά η αγάπη του γι’αυτήν είναι τόση ώστε να παρακάμψει ακόμη και τις αντιρρήσεις της μητέρας του γι’αυτή τη γυναίκα
Επιμέλεια : Τα ταπεινά χαμομηλάκια - Τσιακίρης Ν. Α4 - Λιόλιος Γ. και Λιόλιος Α. Α2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου